U bent niet tevreden
Lees hier wat u kunt doen als u niet tevreden bent over een beslissing van PMA of de manier waarop uw klacht is opgelost.
Heeft u een klacht of bent u niet tevreden over PMA? Neemt u dan vooral contact met ons op en geef aan waarover u niet tevreden bent.
Een klacht indienen kan op veel manieren. Bijvoorbeeld in een gesprek met een bestuurder of een medewerker, als een reactie op onze nieuwsbrieven, via een post via LinkedIn. U kunt ons ook bellen, e-mailen naar klacht@pma-pensioenen.nl of het formulier onderaan deze pagina invullen.
Bent u niet tevreden over de manier waarop uw klacht is opgelost? Dan kunt u bezwaar maken. We spreken dan van een geëscaleerde klacht. U leest in het klachtenreglement welke stappen u dan doorloopt.
Hieronder vindt u stap voor stap hoe het indienen van een klacht te werk gaat.
Wat is een klacht?
Elke uiting van ontevredenheid van een persoon, gericht aan PMA, beschouwen we als een klacht.
PMA wil graag leren van de klachten die we ontvangen. Laat het ons vooral weten als u ergens niet tevreden over bent.