Het werkgeversportaal
Via het werkgeversportaal kunt u gegevens inzien en aanpassen en documenten downloaden.
Direct naar het portaal
Wat kunt u doen in het portaal?
- Uw gegevens inzien
- Documenten downloaden (waaronder facturen met premiespecificaties)
- Werknemers toevoegen en gegevens aanpassen (mutaties doorvoeren)
- Verificatie van de werknemersgegevens via de standstaat
- Administratiekantoor aanmelden of wijzigen
Wijzigen bedrijfsgegevens
In het portaal kunt u de volgende gegevens opgeven, aanpassen of verwijderen:
- Correspondentieadres
- Contactgegevens (contactpersoon, telefoonnummer, e-mailadres)
- Factuurcommunicatie (let op: u kunt een apart e-mailadres opgeven voor het versturen van de factuur)
Afhandeling mutaties
In het portaal worden mutaties direct verwerkt. U ziet bij ‘overzicht verwerkingen’ wat en wanneer er iets is gewijzigd (naam werknemer, soort mutatie, tijdstip van de mutatie).
Gebruikersbeheer
U bepaalt wie toegang krijgt tot het portaal. Dat kan een eigen medewerker zijn, maar bijvoorbeeld ook een administratiekantoor.
- Gebruikers: U kunt zelf een account voor een gebruiker aanmaken. De nieuwe gebruiker krijgt een e-mail waarmee een wachtwoord kan worden ingesteld en kan vervolgens aan de slag. Met een druk op de knop kunt u de gebruiker ook weer verwijderen.
- Administratiekantoren: U vult de gegevens van het administratiekantoor in via het portaal en verzendt de aanvraag. Wij controleren of het administratiekantoor al bij ons bekend is en zorgen voor de machtiging. Het verwijderen van de machtiging regelt u weer makkelijk zelf met een druk op de knop.
Meer informatie en handleidingen
- Voor werkgevers:
- Voor administratiekantoren:
Waar moet het wachtwoord voor het portaal aan voldoen?
- minimaal 9 tekens
- minmaal 1 getal
- minmaal 1 hoofdletter
- minimaal 1 kleine letter
- minimaal 1 ascii (uitroepteken, vraagteken e.d.)